O akcji

Gemini Park rusza z nietypową kampanią. Jest w niej blisko 100 tarnowian!

Miasto tworzą ludzie, ich barwne osobowości i niezwykłe działania, a inicjatywy mieszkańców zmieniają miejskie przestrzenie i kreują jego charakter. Tym tropem idzie Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów w swojej najnowszej kreacji wizualnej, która obowiązywać będzie przez 2 lata.

Tarnowskie oblicza mody” – to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej Gemini Park Tarnów, która za zadanie ma pokazać, że Tarnów jest miastem tętniącym wyjątkowymi ludźmi, osobami znanymi i lubianymi, blisko związanymi z Tarnowem i tworzącymi to miasto.

Blisko stu tarnowian i tarnowianek związanych z różnymi dziedzinami życia i o różnych profesjach, a także w różnym wieku pojawi się w tym roku w kampanii wizerunkowej promującej Gemini Park Tarnów. Są wśród nich artyści-plastycy, muzycy, sportowcy, mistrzowie Polski i świata w różnych dziedzinach, społecznicy, aktorzy, tancerze, styliści, kreatorzy, trenerzy, przedstawiciele instytucji kultury, fotografowie, modelki, dziennikarze, jednym słowem PASJONACI! Nietypowy pomysł ma pokazać różne oblicza mieszkańców miasta oraz mody.

Na zaproszeniu mieszkańców jednak nie poprzestano. Bohaterowie występujący w kampanii, poddani zostali także nietypowej metamorfozie. Każda z osób będzie zaprezentowana w niepowtarzalnym, body paintingowym makijażu, przygotowanym przez tarnowiankę Monikę Stec, prowadzącą na co dzień Strefię Zmian. Zdjęcia wykonała Emilia Stec. Duet Moniki i jej córki Emilii powstał właśnie ze zderzenia dwóch pasji fotografii i wizażu. O fryzury natomiast zadbał CURYŁO Project salon Academy. Taka zmiana miała na celu wydobycie osobowości postaci i pokazanie jej wyjątkowego oblicza.

Zestaw osób w kampanii nie jest przypadkowy. Biorą w niej udział ludzie wyjątkowi, którzy zżyci są mocno z Tarnowem i znani są w swojej społeczności. Jednocześnie, co ważne, nie są to celebryci, a zwykli mieszkańcy, którzy poprzez swoją niezwykłość czy działalność przyciągają do siebie.

Ale „Tarnowskie Oblicza Mody” to nie tylko kampania wizerunkowa galerii, która wspiera kalendarz handlowy. Poprzez ten projekt w 2019 i 2020 centrum handlowe chce rozwijać wokół galerii społeczność i przekonywać, że pokazując nas samych - tarnowian zwrócimy na siebie uwagę, ale także sprawi to, że wiele osób będzie mogło się utożsamić z obiektem otwartym na mieszkańców.

Gemini od lat w sposób odpowiedzialny i długofalowy angażuje się w sprawy lokalne budując pozytywne relacje z otoczeniem. Dzięki tym działaniom tarnowianie mają poczucie, że Gemini Park jest miejscem im bliskim, zaangażowanym w sprawy lokalne, „skrojonym na miarę” tego, co dla nich ważne. Lokalny i społeczny charakter kampanii ukazuje centrum handlowe jako miejsce spotkań, inspiracji, stylu, ale i miejsce spotkań kultur, przenikania na różnych płaszczyznach.

Pomóc mają w tym także wydarzenia, jakie wspólnie z bohaterami kampanii organizowane będą w galerii. Spore grono osób, które pojawi się na billboardach i plakatach będzie można poznać osobiście podczas eventów, wystaw czy spotkań. Kampanie nie będzie ograniczać się tylko do ludzi patrzących na nas z tablic na mieście, ale także, będzie zawierać w sobie elementy interakcji i żywej relacji.

W sumie w 2019 roku pojawi się aż 10 odsłon kampanii. Każda z odsłon dopasowana będzie do wydarzenia w kalendarzu handlowym np. wiosennych kolekcji, letnich wyprzedaży czy Walentynek. Co ciekawe, w każdej z odsłon pojawi się po kilku bohaterów. 

Sama kampania realizowana będzie na outdoorze na kilkunastu ścianach w strategicznych punktach Tarnowa, ale także w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), radio  i Internecie. W kampanii zostaną także wykorzystane profile społecznościowe bohaterów projektu oraz buzz marketing. 

To pierwsza w Polsce tak duża kampania wizerunkowa galerii handlowej angażująca tak wielu bohaterów.  To również pierwszy projekt galerii wykorzystujący tak szeroko społeczność i sąsiedztwo. Odchodząc od tradycyjnych, magazynowych formatów kampanii tworzona jest nowa jakość na rynku retail. To kampania bez kompleksów, pokazująca to co najcenniejsze – ludzi i ich pasję.

Za przygotowanie koncepcji graficznej kampanii "Tarnowskie Oblicza Mody" odpowiada krakowska Agencja Optima Marketing Group Sp. z o.o.